Bemutatkozo


 Cserényi Zsuzsanna


                                



Üdvözletem mindenkinek!


Ezt az oldalt azért hoztam létre,  mert az életünkben  fontos változás történt.
Be került a családba Cserényi Zsuzsanna lányom, nagyon közös érzelmek találkoztak. 
Nekünk nem lehetett saját gyermekünk feleségemmel Piroskával, neki meg nem volt saját apukája. 
A nagy találkozás 2013 október 29  volt Barba Negra szórakozó helyen. 
Nagyon szeretjük fontos természetesen mint. Apa egy kicsit el foglalt. 
Szerintem valamilyen szenten nincs ezzel semi baj . 

 Amikor apa kis srác volt



Apa és Zsuzska-1

Nagy találkozás

Amikor én megszületem apámat nem ismertem .

Lelkemben mindig ott volt a vágy nekem is legyen apám.

Az idők teltek múltak lassan felönt lettem, de még mindig nincs apám.

Az a október 29 –volt az én napom hát itt van végre az én apám

Végre boldog lehetek, apámmal buliba mehetek.

Szemembe könny pereg, mert lányommal lehet.





Elem hozzáadása
 Lista személyre szabása
0 elem látható
Új oszlop




0 elem látható
Aloldalak (1): Apa oldala

Megjegyzések
Szálas Mihály
Szálas Mihály